Bibilografia na stronie 143. ; Streszczenie w języku polskim i rosyjskim. ; Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 4, No 1 (2018), strony 137-143 ; System medialny w państwach Europy Środkowo-Wschodniej = Mediasistema v gosudarstvah Centralʹno-Vostočnoj Evropy = Media system in the countries of Central and Eastern Europe, 2018
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi ; Baluk, Walenty. Redaktor naczelny
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 4, No 1 (2018) ; System medialny w państwach Europy Środkowo-Wschodniej = Mediasistema v gosudarstvah Centralʹno-Vostočnoj Evropy = Media system in the countries of Central and Eastern Europe, 2018
9 wrz 2019
9 wrz 2019
66
69
https://bc.umcs.pl/publication/35265
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ševčenko, O. Influence of the Russian TV product on the Ukrainian audience | 9 wrz 2019 |