Streszczenie w języku angielskim i polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 2 (2018), strony 7-16 ; tyt. równol.: Smartphone as a tool supporting a process of absorption of information during shopping-empirical reasearch among consumers of generation Y
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 2 (2018), strony 7-16
21 maj 2024
26 kwi 2019
90
90
https://bc.umcs.pl/publication/34387
Chmielarz, Witold. Parys, Tomasz.
Badowska, Sylwia.
Sobczyk, Genowefa.
Badowska, Sylwia. Delińska, Liwia.
Bednarczyk, Michał Jan (1990- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Radzik, Tadeusz (1953-2009). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Majchrzyk, Konrad Koło Naukowe Historyków Studentów UMCS (Lublin)
Górska-Zabielska, Maria Smolska, Ewa Wachecka-Kotkowska, Lucyna Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red
Ludwikowska-Kędzia, Małgorzata Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red