Tytuł:
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
dzieci w wieku przedszkolnym ; poznanie ; poznanie u dzieci
Opis:
Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1, s. 119-131 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Evaluation of Causal Thinking in Middle Childhood on the Basis of Picture Arrangement Task
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1