Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1, s. 119-131 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Evaluation of Causal Thinking in Middle Childhood on the Basis of Picture Arrangement Task
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:30694
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
6 sie 2021
20 lut 2019
95
98
https://bc.umcs.pl/publication/33861
Kałuzińska, Emilia Boniecka, Barbara Redakcja Granat, Anna Redakcja
Zawada, Monika Boniecka, Barbara Redakcja Granat, Anna Redakcja