Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1, s. 23-40 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Sense of School Guidance Counsellor’s Own Effectiveness and Their Occupational Stress
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:30689
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
6 sie 2021
20 lut 2019
277
281
https://bc.umcs.pl/publication/33856
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wierzejska, J., Poczucie własnej skuteczności pedagogów szkolnych a ich stres zawodowy | 6 sie 2021 |
Kapuśniak, Tomasz (1979-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kapuśniak, Tomasz (1979-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gomółka, Krystyna (1954- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Majchrzyk, Konrad Bondyra, Wiesław. Redaktor naczelny