Artykuł z.: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 6, s. 517-524 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Financial Problems of the Customer as a Barrier to the Development of a NewlyEstablished Company – Sectoral Approach to Market Conditions in Poland
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 6
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
10 wrz 2018
42
42
https://bc.umcs.pl/publication/32499
Kurdyś-Kujawska, Agnieszka.
Cegielska, Edyta Zawadzka, Danuta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Moskal, Agnieszka Zawadzka, Danuta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Moskal, Agnieszka Zawadzka, Danuta
Zawadzka, Danuta
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)