Tytuł:
Indywidualizacja w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej - mit czy rzeczywistość
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
indywidualizacja ; kształcenie akademickie ; nauczanie zróżnicowane ; neurodydaktyka
Opis:
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 34 (2015), z. 2, s. 112-122 ; streszcz. pol., ang. ; T. 34 (2015), z. 2 posiada indywidualny tyt.: Problemy edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa teoretyczna i rozwiązania praktyczne / redakcja naukowa Krzysztof Kruszko, Ilona Nowakowska-Buryła
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Kirenko, Janusz (1954- ). Red. ; Kruszko, Krzysztof. Red. ; Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 34 (2015), z. 2
Prawa:
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej