Epistemologia wartości Maxa Schelera jako podstawa myślenia pedagogicznego
Autor: Temat i słowa kluczowe:pedagogika ; psychologia ; Scheler, Max (1874-1928) ; etyka ; wartości (filozofia) ; 20 w.
Opis:Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 17-26 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: Max Scheler’s Epistemology of Values as the Basis for Pedagogical Thinking
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Prawa: