Tytuł:
Epistemologia wartości Maxa Schelera jako podstawa myślenia pedagogicznego
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
pedagogika ; psychologia ; Scheler, Max (1874-1928) ; etyka ; wartości (filozofia) ; 20 w.
Opis:
Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 17-26 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: Max Scheler’s Epistemology of Values as the Basis for Pedagogical Thinking
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3