Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 151-158 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wyzwania i możliwości marketingowe dystrybucji multikanałowej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Feb 1, 2018
138
138
https://bc.umcs.pl/publication/31120
Edition name | Date |
---|---|
Lembrych-Furtak, Robert - Marketing Challenges and Opportunities in Multi-Channel Distribution | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)