Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 105-112 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Strategiczne zarządzanie podmiotem politycznym w kontekście wirtualizacji rynku
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
1 lut 2018
170
253
https://bc.umcs.pl/publication/31115
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Jaśniok, Michał, Śliwińśka, Krystyna - Strategic Marketing of Political Entity in Market Virtualization Context | 27 paź 2025 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)