Tyt. tomu 29, 4: Człowiek w sytuacji pracy ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 4, s. 23-42 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: The Methodological Consequences of Recognizing the Work as the Value
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28056
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
30 sty 2018
181
183
https://bc.umcs.pl/publication/31064
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Furmanek, Waldemar - Konsekwencje metodologiczne ujmowania pracy jako wartości | 22 kwi 2021 |
Furmanek, Waldemar. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji