Tyt. tomu 29, 4: Człowiek w sytuacji pracy ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 4, s. 23-42 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: The Methodological Consequences of Recognizing the Work as the Value
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28056
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
30 sty 2018
181
182
https://bc.umcs.pl/publication/31064
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Furmanek, Waldemar - Konsekwencje metodologiczne ujmowania pracy jako wartości | 22 kwi 2021 |
Furmanek, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Wierzejska, Joanna. Red.
Furmanek, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Furmanek, Waldemar. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Furmanek, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Wierzejska, Joanna. Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Wolińska, Jolanta M. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)