Tyt. tomu 29, 2: Chosen Educational and Pedeutological Concepts in Ukrainian Pedagogy ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 2, s. 27-32 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Teoretyczne podstawy psychologiczno-pedagogicznego wsparcia osobowego i zawodowego rozwoju przyszłych nauczycieli
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:27781
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
10 lis 2017
219
220
https://bc.umcs.pl/publication/30708