artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio B, Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia Vol. 71 (2016), 2, s. 247-272 ; streszcz. ang. ; tyt. równol. w jęz. ang.: The impact of outdoor advertising as an election campaign tool on periodic formation of urban public space as exemplified by the city of Kraków
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Nov 13, 2020
Oct 3, 2017
270
270
https://bc.umcs.pl/publication/30535
Szymański, Józef (1931- ). Red. Trelińska, Barbara (1943- ). Oprac.
Sierakowski, Sebastian (1743-1824)
Sokół, Wojciech (1960- ) Mieczkowska, Katarzyna (1980- ). Red. Radzik-Maruszak, Katarzyna. Red.
Alexandrowicz, Stefan Witold (1930- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)