artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio B, Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia Vol. 71 (2016), 2, s. 103-115 ; streszcz. ang. ; tyt. równol. w jęz. ang.: A role of local products in the regional tourism development as exemplified by Podkarpackie voivodeship
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Nov 13, 2020
Oct 2, 2017
248
248
https://bc.umcs.pl/publication/30524
Edition name | Date |
---|---|
Nizioł, A. Rola produktów lokalnych w rozwoju funkcji turystycznej regionu na przykładzie Podkarpacia | Nov 13, 2020 |
Godlewski, Grzegorz Zalech, Mirosław Łanczont, Maria. Red.
Witkiewicz, Michał Łanczont, Maria. Red.
Świeca, Andrzej Brzezińska-Wójcik, Ewa Łanczont, Maria. Red.
Zajadacz, Alina Śniadek, Joanna Łanczont, Maria. Red.
Jazienicka, Monika Skulimowska-Rzeźwicka, Małgorzata Łanczont, Maria. Red.
Kociuba, Dagmara Kociuba, Waldemar Łanczont, Maria. Red.
Brzezińska-Wójcik, Ewa Skowronek, Ewa Łanczont, Maria. Red.
Gałaj-Dempniak, Renata Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii