Tyt. równol.: The Foreign Language Effect and Decision Making: Potential Impact on Data Gathered on Crowdsourcing Platforms ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 3, s. 151-159 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
8 maj 2017
94
95
https://bc.umcs.pl/publication/30052
Muda, Rafał Białek, Michał. Promotor Gawda, Barbara. Promotor
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)