Tyt. równol.: Comodification of Fútbol Club Barcelona and the use of the Catalan elements as a value-added branding ; artykuł z.: Annales Universitatis Mariae Curiae-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 22 (2015), 2, s. 149-162 ; streszcz. ang.
nakł. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:26635
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 22 (2015), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
19 mar 2018
31 mar 2017
508
508
https://bc.umcs.pl/publication/29612
Husar, Wioletta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Husar, Wioletta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Górnicka, Weronika Husar, Wioletta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Bobryk. Adam Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin
Sielezin, Jan Ryszard Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Harabin, Radosław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Musiał-Karg, Magdalena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)