Tytuł:
Autor:
Gusztyła, Katarzyna ; Maksymiuk, Renata
Temat i słowa kluczowe:
Opis:
Tyt. równol.: Studies on implicit attitudes - the application of the Implidt Associations Test (IAT) in the research into consumers’ behaviour ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005), s. 117-123 ; streszcz. ang.
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 16 (2003)