Tyt. równol.: Studies on implicit attitudes - the application of the Implidt Associations Test (IAT) in the research into consumers’ behaviour ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005), s. 117-123 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:24359
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 16 (2003)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
6 sie 2021
15 wrz 2016
592
593
https://bc.umcs.pl/publication/27243
Gusztyła, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Maksymiuk, Renata. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Wolińska, Jolanta M. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Nowak, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chodkowska, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)