Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Tyt. równol.: Rhyme and rhythm; their function in advertisements ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007), s. 159-169 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Jul 5, 2024
Sep 8, 2016
556
556
https://bc.umcs.pl/publication/27169
Edition name | Date |
---|---|
Tryksza, Anna - Rym i rytm. O funkcji wiersza w reklamie | Jul 5, 2024 |
Sochaniewicz, Kazimierz (1892-1930)
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Gumowska, Ilona Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Wierel, Karolina Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Kniaź, Lidia Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Juszczyk, Andrzej Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Kaliszuk, Przemysław Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.