Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tyt. równol.: Rhyme and rhythm; their function in advertisements ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007), s. 159-169 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
0239-426X ; oai:bc.umcs.pl:24294
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
5 lut 2025
8 wrz 2016
591
595
https://bc.umcs.pl/publication/27169
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Tryksza, Anna - Rym i rytm. O funkcji wiersza w reklamie | 5 lut 2025 |
Pajdzińska, Anna (1953- ) Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor