Tyt. równol.: Social Determinants of Understanding the “Organic Product” Term ; artykuł z.: Annales Universitatis Mariae Curiae-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 38 (2013), 2, s. 103-111 ; streszcz. ang.
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0137-2025 ; oai:bc.umcs.pl:23506
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 38 (2013), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
25 lut 2021
20 cze 2016
291
292
https://bc.umcs.pl/publication/26305
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szatan, Małgorzata - Społeczne uwarunkowania rozumienia pojęcia „produkt ekologiczny” | 25 lut 2021 |
Pleszczyński, Andrzej Sobiesiak, Joanna Aleksandra. Red.
Mazur, Lûdmila Nikolaevna (1960- ). Słapek Dariusz (1961- ). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Koło Naukowe Filozofów Paczkowski, Przemysław. Red. Cybula, Roman. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Koło Naukowe Filozofów Józefczuk, Grzegorz. Red. Jusiak, Janusz. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii