artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio B, Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia Vol. 64 (2009), 2, s. 91-100 ; streszcz. ang. ; tyt. równol. w jęz. ang. : Urban marketing as a tool of touristic activation
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
13 lis 2020
14 mar 2016
111
111
https://bc.umcs.pl/publication/25647
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Polska, A. Marketing urbanistyczny jako instrument aktywizacji turystyki | 13 lis 2020 |
Baran-Zgłobicka, Bogusława Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Łanczont, Maria. Red.
Kociuba, Dagmara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Majchrzyk, Konrad Koło Naukowe Historyków Studentów UMCS (Lublin)
Bednarczyk, Michał Jan (1990- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Radzik, Tadeusz (1953-2009). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Górska-Zabielska, Maria Smolska, Ewa Wachecka-Kotkowska, Lucyna Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red
Dobek, Mateusz Demczuk, Piotr Nowosad, Marek Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Czarnota, Tomasz Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii