artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio B, Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia Vol. 67 (2012), 1, s. 199-217 ; streszcz. ang., pol. ; tyt. równol. w jęz. pol.: Wielokulturowość jako element produktu turystycznego Lublina
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Oct 6, 2021
Feb 25, 2016
147
198
https://bc.umcs.pl/publication/25257
Edition name | Date |
---|---|
Rodzoś, J., Szczęsna, J. Multiculturalism as an element of Lublin'tourism product | Oct 6, 2021 |
Rosiak, Roman. Red. Hirsz, Zbigniew Jerzy (1931- ). Red.
Kaszewski, Bogusław Michał Siwek, Krzysztof Gluza, Andrzej Łanczont, Maria. Red.
Małachowski-Łempicki, Stanisław (1884-1959)
Zalewski, Ludwik (1878-1952)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Gmiterek, Henryk. Red.