Tytuł:
Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci ze specyficznymi zaburzeniami rozwoju umiejętności szkolnych
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Opis:
Tyt. równol.: Psychosocial functioning of children with learning disabilities ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007), s. 189-201 ; streszcz. ang.
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007)