Tyt. równol.: Psychosocial functioning of children with learning disabilities ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007), s. 189-201 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:21862
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
17 gru 2015
1 819
1821
https://bc.umcs.pl/publication/24621
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Oszwa, Urszula - Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci ze specyficznymi zaburzeniami rozwoju umiejętności szkolnych | 22 kwi 2021 |