Intencja, błąd i skuteczność komunikacyjna w przekazie medialnym ; Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 31 (2013)
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tytuł poprzedni:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Autor: Temat i słowa kluczowe:filologia ; kultura ; filologia polska ; językoznawstwo
Opis:Tyt. równol.: An intention, an error and communication effectiveness in a mass-media message ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 31 (2013), s. 125-146 ; streszcz. ang.
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 31 (2013)
Prawa:Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego