Tyt. równol.: The perception of price as a measure of value buyers' of groceries example ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 42 (2008), s. 297-309 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 42 (2008)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 23, 2015
395
395
https://bc.umcs.pl/publication/23905
Edition name | Date |
---|---|
Łukasik, Przemysław - Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych | May 21, 2024 |
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)