Artykuł z: Folia Bibliologica. Vol. 55/56 (2013/2014) s. 91-103
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna
ISSN 1230-2376 ; oai:bc.umcs.pl:19555
Folia Bibliologica. Vol. 55/56 (2013/2014)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
24 cze 2024
6 sie 2015
205
205
https://bc.umcs.pl/publication/22127
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Malesa, Reneta - Marketing partnerski w działalności biblioteki publicznej | 24 cze 2024 |
Malesa, Reneta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS
Malesa, Reneta Juda, Maria. Red. Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS
Malesa, Reneta
Malesa, Reneta Juda, Maria. Red. Kasperek, Bogusław (1957- ). Red.
Malesa, Reneta Juda, Maria. Red. Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS
Malesa, Reneta Biblioteka Główna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Has-Tokarz, Anita. Red.
Malesa, Reneta Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Biblioteka Główna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Has-Tokarz, Anita. Red. Malesa, Renata. Red. Piechota, Grażyna. Red.
Jaczewski, Kazimierz Lubelskie Towarzystwo Lekarskie