400 stron ; Niepublikowana praca doktorska ; Tytuł w języku angielskim: The influence of the package on young consumers’ buying decisions ; ilustracje (w tym kolorowe)
Mącik, Radosław. Promotor ; Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Jul 18, 2019
Jun 5, 2019
62
62
http://bc.umcs.pl/publication/34887
Edition name | Date |
---|---|
Wpływ opakowania na decyzje zakupowe młodych konsumentów | Jul 18, 2019 |
Jasiński, Łukasz Machaj, Mateusz. Promotor
Jasińska, Karolina Skrzypek, Elżbieta. Promotor Grela, Grzegorz. Promotor pomocniczy
Wróblewska, Diana Brzeziński, Marek. Promotor Gulski, Bogusław. Promotor pomocniczy
Jańska, Anna Bednarczyk, Teresa. H. Promotor Kicia, Mariusz. Promotor pomocniczy
Żukowska, Beata Węcławski, Jerzy. Promotor Zajkowski, Robert. Promotor pomocniczy
Bednarzewska, Kinga Ewa Pastuszak, Zbigniew. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy
Kański, Łukasz Chadam, Jan. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy
Bodys, Sylwester Chadam, Jan. Promotor Ratajczyk, Monika. Promotor pomocniczy