400 stron ; Niepublikowana praca doktorska ; Tytuł w języku angielskim: The influence of the package on young consumers’ buying decisions ; ilustracje (w tym kolorowe)
Mącik, Radosław. Promotor ; Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Jul 18, 2019
Jun 5, 2019
62
62
http://bc.umcs.pl/publication/34887
Edition name | Date |
---|---|
Wpływ opakowania na decyzje zakupowe młodych konsumentów | Jul 18, 2019 |
Bednarzewska, Kinga Ewa Pastuszak, Zbigniew. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy
Żukowska, Beata Węcławski, Jerzy. Promotor Zajkowski, Robert. Promotor pomocniczy
Jańska, Anna Bednarczyk, Teresa. H. Promotor Kicia, Mariusz. Promotor pomocniczy
Wróblewska, Diana Brzeziński, Marek. Promotor Gulski, Bogusław. Promotor pomocniczy
Twarowska, Katarzyna Mucha-Leszko, Bogumiła. Promotor Białowąs, Tomasz. Promotor pomocniczy
Kański, Łukasz Chadam, Jan. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy
Jasiński, Łukasz Machaj, Mateusz. Promotor
Twarowska-Ratajczak, Małgorzata Szołno-Koguc, Jolanta. Promotor Matysek, Grzegorz. Promotor