Tyt. równol.: Measuring the store brand equity ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 81-88 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 15, 2021
Oct 21, 2015
68
68
http://bc.umcs.pl/publication/23750
Edition name | Date |
---|---|
Łukasik, Przemysław, Schivinski, Bruno - Pomiar kapitału marek własnych detalistów | Apr 15, 2021 |
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno
Łukasik, Przemysław
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa