Język metadanych
Title:
Teacher authority crisis – consequences and challenges for education towards sustainable development
Group publication title:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Creator:
Subject:
autorytet ; kryzys ; edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; wyzwania ; pandemia COVID-19 ; Ukraina ; Polska
Description:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 125-138 ; tytuł równoległy w języku polskim: Kryzys autorytetu nauczyciela – konsekwencje i wyzwania wobec edukacjidla zrównoważonego rozwoju ; streszczenie w języku angielskim, polskim
Publisher:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Place of publication:
Contributor:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Date:
Type:
Identifier:
Source:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language:
Relation:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2