artykuł w: Prima Educatione. Vol. 6 (2022), s. 111-117 ; tytuł równoległy w języku polskim: Wpływ COVID-19 i traumy na zachowanie uczniów oraz rozważania dotyczące strategii wspierania uczniów przez pedagoga ; streszczenia w jezykach angielskim, polskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Prima Educatione. Vol. 6 (2022)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 20, 2023
Jan 20, 2023
51
http://bc.umcs.pl/publication/49064
Kabat, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Szymczyk, Katarzyna. Zajkowski, Robert. Rekaktor
Tabis, Dominika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Jansson, André Nowak-Teter, Ewa. Red.
Łobacz, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Bida, Olena Kuczaj, Oleksandr Czyczuk, Antonina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu