Tytuł:
Czy uzdolnienie twórcze może być wyznacznikiem efektywności procesu uczenia się?
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
psychologia ; pedagogika ; czasopisma naukowe
Opis:
Tytuł nagłówkowy. ; Bibliografia na stronach 44-47. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykul w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 4, 4 (1991), strony 33-46 ; tytul rownolegly: Can creative abilities determine the efficiency of the process of learning?
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego