Tytuł równoległy: Characteristic of single word and pseudoword decoding, spelling, and receptive knowledge of vocabulary in English (L2) in Polish junior high school and high school students ; Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 3 (2018), strony 51-68
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
oai:bc.umcs.pl:31866 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 3 (2018)
22 kwi 2021
27 cze 2019
278
135
http://bc.umcs.pl/publication/35110
Muca, Klaudia. Wójcicka, Marta. Redaktor
Kiszczak, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Sztark, Marta Has-Tokarz, Anita. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kotuła, Sebastian D. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS
Gaworczyk, Teresa. Red. Kowalski Zdzisław. Red. Adrianek, Mieczysława. Red. Gaworczyk, Teresa. Red. Olczak, Jadwiga. Red.
Gaworczyk, Teresa. Red. Kowalski Zdzisław. Red. Adrianek, Mieczysława. Red. Gaworczyk, Teresa. Red. Olczak, Jadwiga. Red.