Tyt. równol.: The Foreign Language Effect and Decision Making: Potential Impact on Data Gathered on Crowdsourcing Platforms ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 3, s. 151-159 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 kwi 2021
8 maj 2017
69
69
http://bc.umcs.pl/publication/30052
Muda, Rafał Białek, Michał. Promotor Gawda, Barbara. Promotor
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa
Wawryszuk-Misztal, Anna
Wanat-Połeć, Elżbieta Sordyl, Grażyna